CoreTrek ble valgt til å gjennomføre en full prosess med forprosjekt, utvikling av webdesign, teknisk utvikling samt drift av løsningen.

For brukerne av disse sidene er det viktig å finne fort frem til åpningstider på  de tre gjenvinningsstasjonene. Derfor er det laget en funksjonalitet for å enkelt finne frem til dette fra forsiden.

ipad med skjermbilde fra glor.noGLØR har en viktig samfunnsoppgave i å bidra til å utdanne forbrukerne til å bli bedre på å sorterer avfall. I denne sammenhengen er det utviklet et eget redigerbart element på forsiden for blant annet å illustrere fordeling av avfall.

GLØR Partner AS er rettet mot bedrifter og betalbare tjenester. Her er det blant annet utviklet egne skjema for bestilling av containere.

Markedssjef Elisabeth Haukaas BjerkeEtter å ha slitt med umoderne og lite brukervennlige sider i lang tid var vi spente på hva valget av CoreTrek ville bety når vi skulle lage nye nettsider. For oss i GLØR er det som at vi har kommet til en helt ny verden; Enkelt, intuitivt og topp service!

Helt i fra starten av, med oppbygging og veiledning av hvordan vi bør tenke i utforming av sidene, har det vært en motiverende og morsom prosess.

Verktøyets brukervennlighet kombinert med hyggelige medarbeidere som alltid er klar til å hjelpe, gjorde at vi raskt kom i gang, og ga mestringsfølelse. Deres erfaringer - som de så gjerne deler, har gjort oss trygge i de valgene vi har tatt underveis.

Vi har nå fått sider som vi er stolte av. Vi vet vi har gjort et godt valg av leverandør som henger med i den rivende teknologiske utviklingen som skjer rundt oss, og vi gleder oss derfor til fortsettelsen med å utvikle sidene fremover!

Markedssjef Elisabeth Haukaas Bjerke

Tilbakemeldingsfunksjonalitet - Fant du det du lette etter

GLØR har mange kunder og brukere av nettsiden. Det er derfor viktig å få tilbakemeldinger om det er informasjon brukerne ikke finner. Ved hjelp av skjemamodulen er det bygget en egen tilbakemeldingsfunksjon som er enkelt for brukerne å bruke. En tilbakemelding blir automatisk sendt til de definerte epostadressene, samt lagret i systemets database. Her kan administrator enkelt ta ut alle tilbakemeldinger i et excel ark om ønskelig. Etter en ukes drift var det kommet inn 67 tilbakemeldinger som hjelper GLØR i videreutviklingen av innholdet.