Dame som bruker pc

I prosjektet med Nordlandsforskning fikk vi oppdraget med å lage nytt uttrykk og bistå med merkevarebygging. Nordlandsforskning hadde mørke farger i både logo og uttrykk og fremsto som tung og feil i forhold til hvem de.

Vår designer hadde oppdraget med både å kjøre forprosjekt, lage webdesign og endre merkevaren Nordlandforskning til å stå bedre til hvem de er og hvem de henvender seg til. Arbeidet besto også i utarbeidelse av profilmanual med ferdig leveranse av roll-ups, giveaways, brevmaler, visittkort, kontrakter, notat og mm.

CoreTrek har levert foto til de nye nettsidene og til markedsføringsmateriell. 

Selve nettstedet består av prosjekter og publikasjoner som er gitt ut av Nordlandsforskning med tanke på å fremheve forskere og bidragsytere. Det er logikk mellom prosjekt, publikasjon og forsker slik at det er enkelt å navigere seg imellom disse. Hver enkel forsker har også sitt område med kvalifikassjoner, kontaktinformasjon og hvilke prosjekter de enten jobber med eller har jobbet med.

Nordlandsforskning har et intranett som ligger i samme løsning og en optimalisert mobiltilpasset side.