Performance Marketing: Fra klikk til konvertering
Ønsker du å vite hva du får igjen for annonsekronene dine? Vi bistår gjerne med data- og resultatbasert markedsføring, også kjent som performance marketing. Når vi jobber med resultatbasert markedsføring, bruker vi en økonomisk, åpen og ærlig modell for å hjelpe kundene våre med å lykkes.
Vi i CoreTrek leverer tjenester innenfor de fleste grener av digital markedsføring - performance marketing er én av disse tjenestene.
Performance marketing hos CoreTrek
Når vi jobber med performance marketing har vi et ekstremt fokus på riktig sporing, måloppnåelse og verdi for våre kunder. Vi ser ofte god effekt av å jobbe med kundene våre på flere ulike annonseplattformer for å skape en rød tråd i hele annonseringen, og for å treffe kunden på riktig sted i kundereisen.
Performance marketing hos oss består av både det å jobbe teknisk i annonsekontoer, men også med mer strategiske avgjørelser, konverteringsoptimalisering (CRO) og rådgivning.
Vi leverer annonsering på følgende plattformer:
-
Google ads
-
Meta ads (Facebook og Instagram)
-
Microsoft ads
-
Snapchat ads
-
Tiktok ads
-
Linkedin ads
-
Pinterest ads
I tillegg kan vi også bidra med både oppsett og innhold av nyhetsbrev, samt SMS-utsendelser.
Vi hjelper din virksomhet å nå sine mål
Vi starter ethvert samarbeid med å finne og definere hva målet med annonseringen skal være for denne virksomheten, Med gode og realistiske mål blir det enklere å vurdere suksess, samt å ta de riktige avgjørelsene.
Vi jobber med datadrevet og resultatbasert markedsføring og er derfor 100% avhengig av å ha håndfaste mål å jobbe etter. Disse målene kan være alt fra økt omsetning og lønnsomhet, til å få flere følgere på sosiale medier. Vårt mål er alltid at kundene våre skal ha høyere måloppnåelse ved å samarbeide med oss enn med den partneren de hadde før oss.
Presis sporing og rapportering - skreddersøm
For å jobbe med performance marketing er vi avhengig av at målene vi jobber mot er målbare og at sporingen er relativt presis. Derfor er det å “gå opp sporingen” på nettstedet ditt et viktig element i performance-samarbeidet.
På slutten av hver måned leverer vi en rapport som viser resultatene av annonseringen og for nettsiden din totalt. Her ønsker vi å ha et unikt og skreddersydd fokus for hver enkelt kunde, siden kundene som regel har ulike mål.
Åpen og ærlig modell
Våre performance-avtaler er fleksible og med fokus på kundens behov. Vi ønsker ikke at du som kunde skal få en negativ overraskelse når du mottar faktura fra oss. Derfor avtaler vi alltid på forhånd rammene for samarbeidet, og dersom det gjøres endringer underveis må dette godkjennes skriftlig av begge parter.
Støttetjenester til performance-arbeidet
Vi ser god effekt av en helhetlig måte å jobbe med digital markedsføring på. Jo bedre grunnmuren er - jo bedre vil effekten av din annonsering være. Det å ha en tydelig profil og merkevare, samt å jobbe jevnlig med SEO (søkemotoroptimalisering) og CRO (konverteringsoptimalisering) vil være viktig for å lykkes.
Gratis webinar om performance marketing
Onsdag 13. november avholdt vi gratis webinar om performance marketing. Under kan du se opptak av webinaret. Det varer i ca 25 minutter og holdes av Sander Alten og Lasse Haraldsen. I webinaret får du en kort innføring i performance marketing og noen eksempler på smarte måleparametre for å måle suksess.