CoreTrek hjelper din bedrift med planlegging, utforming og kjøp av display-annonser på tvers av ulike annonsenettverk – alt etter hva som er mest hensiktsmessig for å nå kampanjens mål.

Hvorfor bruke display-annonsering?

  • Presis segmentering som på interesser, demografi, atferd og geografi gjør det mulig å nå ut til potensielle kunder både i en tidlig og sen fase av beslutningsprosessen
  • Fang målgruppens oppmerksomhet ved å vise annonsene i relevant kontekst på relevante nettsider
  • Flere teknikker og metoder løser ulike markedsføringsutfordringer
  • God sporing gjør det enkelt å måle effekt på tvers av kampanjer, målgrupper og annonsebudskap. Dette sikrer lønnsom og kostnadseffektiv bruk av annonsebudsjett.
  • Fleksibel bruk av budsjett. Kampanjer kan slås av og på etter eget ønske.
  • Et bredt spekter av annonseformater 

Videoannonsering

Videoannonsering i digitale flater er en utmerket taktikk for å fange målgruppens oppmerksomhet og styrke merkevaren. CoreTrek hjelper din bedrift med strategi og kjøp av videoannonser på tvers av ulike nettverk som blant annet YouTube.

Hvorfor bruke videoannonsering?

  • Gode målrettingsmuligheter som gjør det mulig å nå riktig målgruppe med treffende og relevant videoinnhold (man slipper å skyte med hagle)
  • Flere teknikker og metoder løser ulike markedsføringsutfordringer
  • Presis sporing gjør det enkelt å måle effekt på tvers av kampanjer, målgrupper og annonsebudskap. 
  • Fleksibel bruk av budsjett
  • Flere forskjellige annonseformater og videolengder


Snakk med oss