Målet er å få kundene til å gjennomføre lønnsomme handlinger på sikt - først må vi bygge relasjon og tillit. I en innholdsstrategi kan man publisere historier gjennom flere kanaler som papir, digitale kanaler, mobiltelefon og sosiale medier. Historiene kan være bilder, video, blogginnlegg, e-bøker for nedlasting og undersøkelser.

Med innholdsmarkedsføring promoteres ikke produktene eller tjenestene direkte, men man bygger et langsiktig forhold ved å gi potensielle kunder godt og nyttig innhold - når kunden ønsker det.

Med innholdsmarkedsføring skal du vise hvorfor du er et godt alternativ og at du besitter den kompetansen kundene er ute etter. Du skal ikke si at du er det…

  1. Innholdsmarkedsføring handler ikke om deg, men om hvordan kunden skal få løst sin utfordring.

  2. Man må kontinuerlig levere slik at kunden ser du er oppdatert og at du kan det du driver med.

Innholdsmarkedsføring er en strategi som går ut på å engasjere kunder slik at man bygger langsiktige relasjoner. Nytt innhold og oppdatert informasjon til enhver tid er essensielt for at dine kunder og andre følgere skal vende tilbake.


 innholdsplan ikonEn god innholdsplan

Innholdsplanen viser detaljert hva som skal publiseres hvor og når, hvem er målgruppen og hva er det vi ønsker å oppnå.


tekst og foto ikonTekst, foto og film

Artikkelprod. Animasjon, Foto og filmproduksjon, og nok tekst til 2 linjer, så derfor litt mer tekst her.
 


seo ikonSEO

Søkemotoroptimalisering (SEO) er svært viktig fordi det gir Google et grunnlag for å søke informasjonen en person søker etter.


landingsside ikonLandingsside

Tilrettelegg siden slik at innholdet er synlig. programmering, struktur, UX, brukervennlighet. Publisering


Sosiale medier telefon ikonInnhold for sosiale medier

Tilpasset innhold til some som trafikkdriver inn til landingssider


rådgivning ikonRådgivning

En god sparringspartner i hele produksjonsløpet. Er med hele veien eller deler av prosess, Kvalitetssikring


analyseInnsikt, analyse og rapportering

Tekst her