Til tross for at Bing er langt mindre enn Google, er det et voksende marked for Bing. Bing Ads fungerer på samme måte som Google AdWords, hvor du betaler for klikk på annonsene dine. Her møter annonsørene lavere konkurranse og lavere priser, i tillegg til muligheten for å møte en annen målgruppe (de som bruker Bing), og brukerne kan oppleve mindre støy enn i de større søkemotorene. Er du synlig når noen leter etter deg, når du ut til potensielle kunder som kan gi økt salg eller flere henvendelser.

Fordeler med å annonsere på Bing

  • Kostnadseffektivt: Det er lavere konkurranse på Bing enn i mange andre søkemotorer. Det gir deg som annonsør en lavere pris per klikk, som igjen kan gi mye mer trafikk for et lavere budsjett.
  • Mindre støy: Færre konkurrenter betyr også mer relevant trafikk og mindre støy for den potensielle kunden.
  • Nå ut til flere kunder: Du har mulighet til å treffe en annen målgruppe på Bing.

Vi hjelper deg gjerne med annonsering på Bing. Ta kontakt med oss i dag!