Har du noen gang tenkt på hva som gjør at du legger merke til noen budskap og ikke andre?
Vi bombarderes av informasjon, og alle vi snakke til oss og med oss, men så er det slik at enkelte budskap treffer oss så mye bedre enn andre gjør. Hvorfor er det egentlig sånn, og hvordan kan du jobbe med kommunikasjon og innhold slik at du skaper engasjement hos de du ønsker å nå?

Vår strategiske rådgiver Nina Gundersen snakker i dette webinaret om hvordan du kan utarbeide kommunikasjon som skaper ønskede assosiasjoner til virksomheten din, gjennom teori og eksempler fra en kundecase.

Vi håper dette blir 30 minutter som gir deg inspirasjon til å jobbe bevisst med kommunikasjon og innhold som kan motivere målgruppen din mot merkevaren din.

Du kan bli litt bedre kjent med Nina her

Webinaret ble sendt onsdag 25. mai 2022, og du kan se opptak her:

 

 

Presentasjonen kan du laste ned her (PDF, 10MB)

 

Gjennom webinaret fikk vi lov til å bruke Nextcom som kundecase - tusen takk til Nextcom for det. Her kan du se hva daglig leder i Nextcom, Thomas Wolf, forteller om hvordan han har opplevd kommunikasjonsreisen sammen med oss.