Asans nye nettsider har fått ett friskt og moderne design. Det er tatt i bruk responsive webdesign slik at sidene er like tilgjengelige på alle plattformer.

På forsiden bruker Asan kampanjebanner til å fronte positive forbilder, videre er det laget hurtiglenker til de viktigste områdene på websidene. Ikoner er tatt i bruk for å tydliggjøre navigasjonen for brukerne.

Asan har bred kompetanse innenfor sitt fagområde og deler mye fagkunskap på sine nettsider. Intimeksperten svarer på den vanligste spørsmålene innenfor området.

Produktoversikt

Asans mange produkter presenteres på en oversiktlig måte hvor det er tydelig markert hvilke produkter som passer til hvem.

skjermbilde fra asan.no

Ikoner markerer for ham, henne og begge. Brukerne kan ved hjelp av CorePublish filterfunksjon huke av for hvilke produkter han/hun vil se.

Sosiale kanaler

Asan har egen blogg og har en aktiv stemme i sosiale medier. Dette er trukket fram på forsiden av websidene. Her presenteres de siste innleggene fra Asan Bloggen og feed fra de sosiale kanalene Facebook, Instagram og YouTube.