Nettstedet er et av flere vi har laget for Bertel O. Steen konsernet. Bruktbilparken har eget brand, profil og nettside. Nettsidene har fått et tøft uttrykk som er en bilforhandler verdig, samtidig som det er oversiktlig og lett å finne fram.

Forside som rullegardin

Når en går inn på nettstedet møtes man av en heldekkende "reklameplakat". Denne ruller etter noen sekunder oppover og bruktbilene kommer til syne bak. En artig effekt som kun vises første gang en kommer inn på siden eller hvis en er inaktiv over en lang periode.

Laptop med skjermbilde fra bruktbilparken.no

Filterfunksjon

Nettstedet tar i bruk CorePublish filterfunksjon, som i dette tilfellet er utvidet for å kunne vise både Bilmerke og biltype. I tillegg kan brukeren filtrere på årsmodell, km-stand, pris, utsalgssted, karosseri, drivstoff, hjuldrift og girkasse. Dette gjør det enkelt for brukerne å navigere seg frem til bilen han/hun er på jakt etter.

ipad med skjermbilde fra bruktbilparken.no

Bilene presenteres på en ovesiktlig måte hvor de viktigste dataene er fremhevet, samtidig som all annen informasjon er lett tilgjengelig.

Integrasjon med CARWEB

Løsningen er integrert med CARWEB. Dette forenkler arbeidet til bilselgerne ved at de kun legger inn bilene i CARWEB-systemet, så blir informasjonen automatisk publisert på nettsiden og i andre kanaler som f.eks FINN.no