ThiGro®
- et verktøy for læring og mestring ved endringer og overganger i livet!
ThiGro® er et gruppebasert refleksjonsverktøy som skal bidra til å:
Mestre utfordringer i overganger
Øke gjennomføringsevnen
Øke respekt og samhandling
Utvikle refleksjons- og problemløsningsevne
ThiGro® - spillbasert læring
ThiGro® er et spillkonsept, basert på vitenskapelig forskning. Det spilles på digitalt brett, fysisk eller hybrid. Oppgavene løses gjennom refleksjon i små grupper.
ThiGro® kommer i flere versjoner, der hvert spill er tilpasset ulike endringer og overganger i livet.
Tilgjengelige spill for videregående skole
Ny elev på videregående skole
Elev ut i læretid
Elev til student
Tilgjengelige spill for høyere utdanning
Ny student
Student ut i praksis
Student ut i arbeidslivet
Tilgjengelige spill for NAV og tiltaksbedrifter
Overgangen til arbeid
Overgangen til praksisplass
Overgangen til utdanning
Solid partnerskap
ThiGro® er resultatet av et partnerskap mellom OsloMet og CoreTrek AS.
OsloMet, Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, er ansvarlig for faglig utvikling av innhold.
Coretrek AS er ansvarlig for den tekniske løsningen og support.
Testet og validert
ThiGro® er testet og validert av over 1500 studenter av OsloMet.
Tidlige signeringer får muligheten til å påvirke utformingen av den digitale løsningen.
Faglige spørsmål rettes til OsloMet - Fakultet for lærerutdanning og internasjonale studier: sonjasus@oslomet.no
Bli pilotkunde
Er du ivrig etter å lære mer om når og hvordan studentene dine kan få tilgang til ThiGro®? Vennligst fyll ut skjemaet for å bli kontaktet om priser og vilkår, og hvordan du kan bli med på utviklingen av ThiGro®.
Det er mulig å signere en abonnementsavtale.