Athene, et magasin for Brystkreftforeningen
Coretrek løser en rekke oppgaver for Brystkreftforeningen som magasinproduksjon, ny nettløsning, innholds- og digitalmarkedsføring.
Da har CoreTrek nok en gang levert en ny utgave av magasinet Athene for Brystkreftforeningen. Det å jobbe med Brystkreftforeningen bidrar alltid til mange sterke inntrykk og følelser for dem som er med i produksjonen, og det var heller intet unntak denne gangen
Kreativitet som tema
Utgave nummer 4 i år har kreativitet som tema og vi har intervjuet småbarnsmoren Monica Lund Osther som fikk brystkreft for 8 år siden. Hun valgte å skrive boken "Når livet blir trist" for å ha et verktøy når hun snakker med barna om kreftsykdommen.
Forfatteren Siri Økland forteller sin historie om det å finne glede i det kreative ved å fotografere og skrive poesi, mens den faste kåsøren i magasinet, Marte Østmoe, også har blitt intervjuet i denne utgaven - hun som ikke skulle skrive om brystkreftdiagnosen.
Forskning og testament
Det er i tillegg også et flott intervju med kirurgen Ellen Schlichting som har brukt nye veier og metoder i sin forskning om brystkreft, og i den siste artikkelen viser senioradvokat Jacob Winderen Lindegaard hvordan man setter opp et godt testament og hvorfor det er viktig å snakke med familien om det før man går bort.
Stolte av å jobbe med Brystkreftforeningen
Mange av oss blir påvirket av brystkreft enten ved å bli rammet selv, eller som pårørende. For CoreTrek er det en ekstra glede å få jobbe for en så viktig sak, selv om det noen ganger er tøffe tak og tårer "på sett". I tillegg til magasinet som kommer ut fire ganger i året, er vi i sluttfasen av arbeidet med en ny nettside for Brystkreftforeningen. Vi jobber også med blogginnlegg, annonsering i sosiale medier og digitale kanaler - alt for å få økt synlighet.