Kunden kom til oss som MPI, men har i løpet av prosessen fått nytt navn og ny logo. Det nye navnet, Mainstay, ble lansert samtidig med at nettsidene som vi har laget gikk på lufta.

skjermbilde fra mainstay.no

Den nye profilen er reflektert på nettsidene og gir selskapet et profesjonelt uttrykk. De har fått mulighet til å presentere produkter og løsninger på en oversiktlig måte.

Forsiden gir brukeren en god oversikt over selskapet:

  • Bildebanner presenterer hvem Mainstay er
  • Snarveier tar brukerne til de viktigste tjenestene og produktene
  • Utvalgte kunder presenteres
  • Mainstays globale tilstedeværelse presenteres
  • Siste nyheter presenteres

Søkemotoroptimalisering

Vi har også veiledet Mainstay i arbeidet med søkemotoroptimalisering. Vi har hjulpet med å definere hvilke ord og terminologi som skal benyttes på nettsidene for å få best mulig treff på organiske søk.