skjermbilde fra mestergull.no

Kundereise og brukervennlighet

Vi har vært med i et svært spennende prosjekt fra start til mål. Vi har bidratt med utarbeidelse av løsningsforslag samt deltatt i hele designprosessen. Videre har vi utviklet hele løsningen, og vært teknisk prosjektleder ovenfor flere involverte tredjeparter. Kundereisen har vært den store overskriften for prosjektet, og vi har jobbet mye med en brukervennlig mobilversjon samt å få løsningen til å respondere raskt.

De er dedikerte og profesjonelle

Som eier av løsning og oppdragsgiver i et så omfattende prosjekt, er det vesentlig for resultatet å sikre at alle samarbeidspartnere og tekniske leverandører har samme forståelse og tar eierskap til løsningen. For Mestergull innebærer satsningen på en så omfattende nettløsning stor tilførsel av kunnskap og kompetanse fra andre fagfelt enn vårt eget, for å kunne levere både teknisk og estetisk. Samarbeidet har vært en spennende og fruktbar reise der vi nå deler stoltheten til et fantastisk produkt. Et prosjekt som dette pågår over langt tid og det er viktig at noen tar ansvar for å holde alle trådene samlet og for å sikre fremdrift. For oss var det naturlig å gi dere denne rollen. De er dedikerte og profesjonelle, og har den energien som skal til for å lykkes med et prosjekt som dette.

Greger Hansen, CEO, Mestergull AS

Litt om løsningen som er levert:

  • Design fra Affair
  • Integrasjon mot ERP
  • Integrasjon mot POS, ELFO
  • Integrasjon mot Feed, Integrasjonssytemer
  • Opprustet servermiljø
  • Filtreringsfunksjoner for både mobil og desktop
  • Mulighet for egen nettbutikk for alle fysiske butikker
  • Egen back-end for hver butikk
  • Ekstern og avansert søkefunksjon
  • Klarna Checkout V3
  • Reservasjonsmulighet av produkter
  • Collect@Store funksjon – klikk-og-hent i butikk
  • Moduloppbygging av side
  • Instagram integrasjon
  • Gaveinnpakking funksjon
  • Gavekort løsning
  • Kjøpsveileder
  • Bunadsvelger
  • Ønskeliste funksjon
  • Dele funksjon mot Facebook Messenger og e-post