Jobb smart med Nextcom
Bransje: Andre
Markedsføring
  • Arild Neste

    Salgssjef
    Arild Neste
    977 42 162
    Se e-post

Da Nextcom skulle bygge merkevare og kommunisere fordelene ved sitt CRM-system valgte vi å fokusere på drivere og barrierer ved valg av CRM-leverandør.

Filmene skal få målgruppen til å vurdere Nextcom når de skal investere i CRM (Customer Relationship Management) system.

I stedet for å lage en forklaringsfilm, valgte vi å spille på humor og vise situasjoner folk gjenkjenner.

Kampanjen for å bygge merkevare består av tre filmer som alle viser forskjellen på arbeidsdagen til Egil, som har Nextcom, og Arne – som ikke har Nextcom.

 

 


 

 


 

Resultat

Filmene går på YouTube, Facebook og LinkedIn og har en seerutvikling godt over gjennomsnittet. Selv om målet er å bygge merkevare, har effekten på performance marketing økt, og best av alt; kunden økte antall leads med 5-gangen på kort tid.

CoreTrek Sandefjord
Klinestadmoen 10
3241 Sandefjord

CoreTrek Sandnes
Holbergs gate 15
4306 Sandnes

CoreTrek Oslo
Myrens Verksted 2
0473 Oslo


 

Postadresse:   CoreTrek AS, Klinestadmoen 10, 3241 Sandefjord