skjermbilde pindena.no

Påmeldingssystemet er utviklet av gründere fra Tønsberg som fortsatt drifter og videreutvikler systemet 10 år etter at det ble lansert. Blant kundene er NSB, Hydro, Vinmonopolet, Vestfold og Telemark Fylkeskommune for å nevne noen

CoreTrek står bak både ny nettside, ny visuell profil, foto og språkvask av all tekst. 

Pindena påmeldingssystem har fått en funksjonell og oversiktlig nettside som tydelig viser hva selskapet jobber med. Ny bildebank med bilder tatt hos Pindena gir en rød tråd og et personlig uttrykk som bygger opp under dette at Pindena er et selskap som satser mye på god service hvor kunden alltid er i fokus.

De nye sidene er bygget på Wordpress, og utformet med fokus på produktet Pindena påmeldingssystem. Innholdet har blitt strukturert og gjort lett tilgjengelig med god navigasjon. På sidene er det også laget et skille mellom nye kunder og eksisterende kunder.

Pindena startet et kundeforhold med CoreTrek i 2020 for å få hjelp til inbound marketing og doble omsetningen på 3 år. Dette inkluderer flere aspekter innen nettside, artikler, annonsering og kampanjer. Vi ser frem til et spennende og produktivt kundeforhold fremover.