CoreTrek har gjort ett oppkjøp hvert år siden 2016, og 2021 er intet unntak. Vi ønsker vekst og vi ønsker å være en komplett partner for våre kunder. Med kjøpet av Inztinkt Strategi & Kommunikasjon styrker vi markedsavdelingen vår ytterligere. Vi er nå enda bedre rigget for å tilby et vidt spekter av tjenester innen nettløsninger, kommunikasjon og markedsføring.  

Nyttig erfaring og kompetanse

Inztinkt består av to dyktige damer, Nina Gundersen og Trude Nilsen, som begge er strategiske rådgivere innen markedsføring og forretningsutvikling. De to har lang fartstid i bransjen, blant annet har de begge jobbet mange år i Komplett hvor Trude var markedssjef og Nina produktsjef for Apple-produktene i Norden.  Administrerende direktør i CoreTrek, Kristian Susnic, mener Inztinkt er et blinkskudd for CoreTrek.

- Dette er et kjøp som passer godt inn i vår vekststrategi, og som gir selskapet svært nyttig erfaring og kompetanse, sier Susnic.  

Går mot 100 millioner i omsetning

CoreTrek opplever at 2021 ligger an til å bli et historisk godt år, med all time high. Selskapet passerer i år 90 millioner kroner i omsetning og nærmer seg dermed målsettingen på 100 millioner som ble satt for 3 år siden. Vi er selvsagt veldig fornøyd med det, men vi er også fortsatt sultne og motiverte for videre vekst. Selskapet er i en god flyt som det er givende og morsomt å få lov til å være med på. 

- Selv om CoreTrek i utgangspunktet jo består av flere oppkjøpte selskaper, må jeg si at det er imponerende å se hvordan denne gjengen har blitt et samkjørt og godt lag hvor alle trekker i samme retning. Det er svært motiverende og gledelig. Nå ser vi frem til at Inztinkt flytter inn i våre kontorlokaler i Sandefjord i januar. 2022 blir nok et spennende år for CoreTrek og kundene våre, avslutter Susnic. 

Les mer om oppkjøpet av Inztinkt her.