CoreTreks leder for innhold og markedsføring, Sander Alten, har selv bidratt på flere vinnercaser i tillegg til å ha sittet i juryen ved en rekke anledninger. Han meldte seg selvsagt inhabil i juryen de gangene han selv hadde levert inn caser.

I år er Sander tilbake som jurymedlem, og han har den siste uken lest gjennom og studert detaljene i alle de innleverte casene. 

- Det er utrolig inspirerende å se hvor godt det er jobbet og jeg ser et høyt nivå på flere av de innsendte bidragene i år, sier Sander, og fortsetter videre: - Etter individuelle vurderinger fra hvert jurymedlem, samles juryen denne uken for å kåre vinnerne. I mine vurderinger legger jeg spesielt vekt på resultatene og vanskelighetsgraden. Deretter hvor smart de har brukt tilgjengelig data og teknologi, for så å vurdere hvor inspirerende eller pionerende bidraget er. 

I tillegg til kåring av de beste markedsføringskampanjene, så er det også en egen talentkonkurranse for nyutdannede markedsførere. De har fått utdelt en oppgave, og også her har det kommet inn mange gode besvarelser som viser at det gror godt i bransjen.

- Jeg gleder meg til å diskutere alle bidragene med de andre i juryen senere denne uken, og jeg er sikker på at vi finner noen verdige vinnere i de ulike kategoriene, avslutter Sander.