ASVL (Arbeidssamvirkenes landsforening) er arbeidsgiverforeningen for vekst- og attføringsbedrifter. De har et omfattende kursprogram for sine medlemsbedrifter og den 8. november samlet de sine medlemmer til kurset "Bli synlig på nett og i sosiale medier". Line Eintveit fra CoreTrek var kursholder.

Vi i CoreTrek ønsker at våre kunder skal få mest mulig ut av sin digitale tilstedeværelse og deler mer enn gjerne vår kunnskap innen innholdsproduksjon og synlighet. Vår markedsavdeling holder kurs i flere temaer knyttet til økt synlighet i digitale flater.

Kursprogrammet ble utviklet i samarbeid med ASVL for å få et opplegg som er tilpasset medlemmenes behov og utfordringer i sin kommunikasjon og markedsføring. Kurset startet med å legge et godt grunnlag: Finn din målgruppe, og bestem deg for hva du skal fortelle dem! Deretter gikk vi gjennom hvordan man kan sette planen ut i live i sosiale medier, på egne nettsider, søkemotoroptimalisering, og digital annonsering, og til slutt gikk vi gjennom viktige temaer knyttet til GDPR.

Fordelen med et skreddersydd kurs er at vi kan gå gjennom de temaene og utfordringene som det er behov for. Kostnaden trenger ikke være større enn standardiserte kurs, men utbyttet er mye større. De fleste kursene vi holder er derfor mer eller mindre skreddersydde, det gir oss muligheten til å ta kursdeltagerne på alvor.
 
Har du behov for et kurs, så ta kontakt.