For å bli synlige i jungelen av tilbydere må det annonseres i tillegg til at landingssiden har godt innhold. Riktig annonsering øker sjansen for å bli valgt, maksimerer lønnsomheten og minimerer utgiftene.

Salg av produkter og tjenester er avhengige av tilbud og etterspørsel. Du tilbyr noe - og folk vil ha det. Men vet de at du eksisterer? Og hva du tilbyr? I dag begynner 87% av dine potensielle kunder jakten i digitale kanaler. Har du råd til å ikke bli sett på nett?

Med søkemotorannonsering treffer du de som aktivt er ute og søker etter dine produkter og tjenester, og med målrettede annonser kan vi styre disse kundene direkte inn på dine nettsider.

CoreTreks digitale markedsførere har lang erfaring og solid kompetanse med å bistå våre kunder i å bli synlig i de riktige kanalene i forhold til hvor målgruppen befinner seg med riktig budskap.Les om de ulike typene digital annonsering vi tilbyr:


Google Ads

Google Ads

Google Ads er det mest vanlige blant digitale annonser i dag og er tekstannonser som dukker opp som resultater i et søk på Google. Annonsene trigges av søkeord bedriften selv velger, slik at innhold og nettsted blir synlig for de som søker etter produktene og tjenestene som tilbys.


Sosiale medier ikon

Sosiale medier

I sosiale medier treffer man 90% av befolkningen på en arena de føler seg hjemme i. I tillegg har Facebook, Instagram, Snapchat og LinkedIn svært gode segmenteringsmuligheter som gjør det mulig å treffe rett i ønsket målgruppe.


bannerannonse ikon

Banner- og videoannonsering

Bannerannonsering med levende eller stillestående bilder er effektivt, spesielt når man kan rette dem mot de som har besøkt en nettside eller utført spesifikke handlinger. Både Google og sosiale medier favoriserer og gir høyere score til annonser og bedrifter som lager annonser med stoppeffekt og alle undersøkelser viser at bevegelse i bildet gir den ønskede effekten. 


Kampanje ikon

Kampanjer

Ved lanseringer, konferanser, arrangementer eller salg av nye produkter er det smart med en godt planlagt kampanje for å få ekstra synlighet. Vi bistår med planlegging, klargjøring, utarbeidelse av materiell, gjennomføring, samt optimalisering og rapportering underveis!


ikon grafisk design

Konsept og utforming

Design, kommunikasjonskonsept, tone of voice, ikoner, tekst, fotografering, slagord, filming, redigering... Ja, vi gjør alt dette. Og vi passer på at alt følger profilen og planen vi har blitt enige om!


ikon rådgivning

Rådgivning

Alle annonser, kampanjer, landingssider, sosiale medier og innhold skal fungere sammen og virke tiltrekkende på potensielle kunder. Vi bistår med den helhetlige strategien som en fast sparringspartner eller ved behov.


ikon analyse

Innsikt, analyse og rapportering

Med digital markedsføring trenger vi ikke tro, men tall og analyse gjør det enkelt å måle den direkte effekten av annonsering og markedsaktiviteter i nå-tid. Dermed kan vi hele tiden forbedre optimalisere, justere og forbedre kampanjene samtidig som vi utnytter budsjettene best mulig.