Digital markedsfører
908 68 325
Magnus er ny digital markedsfører hos CoreTrek, og han kommer fra rollen som Marketing Lead hos Askeladden & Co. Magnus har en bachelorgrad i Kreativ Markedsføring fra Høyskolen Kristiania.
Hos A&Co ledet han markedsføringsaktiviteter for et utvalg av selskapene i porteføljen, og tiden der har gitt ham svært god erfaring i å utvikle og implementere overordnede markeds- og mediestrategier. Som Marketing Lead hadde Magnus ansvaret for P&L-målene for selskaper som Randi Regnskap, Yellow, Bandit og nettbutikker i Kin (Kin er et selskap som kjøper opp og drifter nettbutikker).
Magnus er meget operativ og besitter kompetanse i digitale plattformer som Meta, Tik Tok Ads, Snapchat Ads, Google Ads, Shopify, HubSpot og Klaviyo, samt designverktøy som Adobe Photoshop, Figma, Canva og Premiere Pro. Hans arbeid er preget av en systematisk og datadrevet tilnærming til markedsføring.
Magnus er opptatt av kontinuerlig forbedring og optimalisering av kundeopplevelser, og han lar seg begeistre over automatiserte salgs- og CRM-kundereiser som passivt genererer omsetning.