Vi starter alltid med å gjennomføre et grundig forprosjekt, som vi kaller CorePhases. Her får vi synliggjort kundens ønsker og behov, i tillegg til at innholdet på nettstedet blir vektet og prioritert. I mange tilfeller bistår vi også med produksjon av innhold og digital markedsføring. 

Om noen få dager går vi i sommerferiemodus, men før det ønsker vi å si takk for samarbeidet til alle våre kunder, samt presentere noen av våre lanseringer i første halvår 2022.


logo i sort og grønn

Nye nettsider til Fritzøe Engros

Fritzøe Engros AS fører i dag Norges bredeste utvalg av trebaserte plateprodukter, heltregulv, terrasse og kvalitetstrelast. Selskapet betjener to markeder; forbrukermarkedet på den ene siden og proffmarkedet på den andre. ​​Med over 60.000m3 lagerkapasitet i Larvik og Åndalsnes betjener Fritzøe Engros AS hele Norge. Les mer.


ffn hovedlogo

Lansering av nytt navn og visuell identitet

Finansanalytikerforeningen er et av Norges fremste uavhengige fagkompetansemiljøer innenfor finans. Nå skifter de navn til «Forening for finansfag Norge». Bakgrunnen for navnebyttet er at de ønsker å være den mest aktuelle kompetanse- og nettverksarenaen både for finansanalytikere, og for alle de som arbeider innenfor finans- og kapitalmarkedet og som brenner for finansfaget. Les mer.


 

bs logo

Nytt intranett til Bankenes sikringsfond

Bankenes sikringsfond har som formål å sikre innskudd i medlemsbankene med inntil to millioner kroner. Andre oppgaver er å følge opp medlemsbankenes finansielle situasjon, kreve inn bidrag fra medlemmene og forvalte fondet. Les mer.


screen løten kommune

Redesign av nettsidene til Hamar, Løten og Stange kommune

Hamar, Løten og Stange kommune har hatt nettsider fra CoreTrek på CorePublish siden 2005. Med årene har disse nettsidene fått flere redesign og oppdateringer. De tre kommunene har vært samkjørte og gjort felles oppdateringer underveis, noe som har vært både effektivt og gunstig økonomisk. Les mer


Ny mypostnord App for PostNord 

screen postnord

Coretrek har i 2022 utviklet en ny App for PostNord med fokus på brukervennlighet og hastighet for å skape en bedre brukeropplevelse. Denne appen har cirka 400 000 brukere. Med den nye appen kan mottakere av pakker som er sendt med PostNord åpne pakkeautomater, se sendinger og returer, spore sendinger, eller endre sendingene underveis. Det er også mulig å endre fra hjemlevering til annet leveringssted, kjøpe frakt og justere egne profilinnstillinger.

Flere lanseringer i første halvår

Her kan du se flere av nettsidene vi har lansert.

Helse Nord og Sivilombudet har fått nye intranett sider.